BENİMLE HAZIRLANIN | Günlük makyajım 2019

  görünümler 298,291

Polina Chursanova

Yıl önce

Hey!
Umarım bu videoyu keyifle izlersiniz ☀️
İçeriğinde çam terebentin yağı bulunan ve saçınızı besleyerek kırıklarınızdan kurtulmanıza yardımcı olan Elidor Sağlıklı Saçlar Serisine bakmayı unutmayın 💛
xx
POL
MARKAM - THE VIBES NYC: www.thevibesnyc.com
INSTAGRAM : polchursanova

♡ PR & işbirlikleri : polchursanova@gmail.com
♡ İngilizce TRpost kanalım: trpost.info/get/USW.html...
♡ instagram : polchursanova

YORUMLAR
Turkane Abbasova
Turkane Abbasova 2 aylar önce
Makyaji iyi yapmadin
İmge Özdilek
İmge Özdilek 4 aylar önce
4:49 da arkadan sinek geçiyo kdkfkkfkfkgkgkfkdl
The Aslı
The Aslı 5 aylar önce
Eğer saçında köpük kalmasından şikayetçiysen duş kabinine ayna takabilirsin
NEBI NERIMANLI NNI
NEBI NERIMANLI NNI 6 aylar önce
Cokkk guzelsinn pollll
haeray
haeray 8 aylar önce
Polina gerçekten makyaj yapamıyorsun çok garip
Ros_Jen_Lis_Jis
Ros_Jen_Lis_Jis 8 aylar önce
Seni izleyince bir seyler yapasim geliyyoo Polll = sweet girl
merve doğan
merve doğan 8 aylar önce
Off çok coolsun yaa bayılıyorum sana cok dogalsın sacların olsun yüzün olsun çok hoşuma gidiyor bu ve benimde alnım açık ama sende çok daha güzel duruyor
Bulut Misali
Bulut Misali 9 aylar önce
Alnın gerçekten çok genişş😇😇 bu kaderi paylaşıyor olmamızz😄 bu arada kahkül baya iyi oluyor 😍
Asmin Öz
Asmin Öz 9 aylar önce
Allığın rose mu yoksa pink mi?? 🌹🌸
SŤŘØÑG !!
SŤŘØÑG !! 9 aylar önce
Keske makyaj yapmasaydin makyajsiz halin daha guzeldi
Ülkü Gül Mican
Ülkü Gül Mican Yıl önce
Şu kaşlarını kes kısalt pol orman çiftliği
Özgenur Göktepe
Özgenur Göktepe Yıl önce
Cilt bakım rutini gelsin Pol♥️
Dilek Genç
Dilek Genç Yıl önce
yüzüne sürdüğün ürünleri dağıtmadın ya çok çok kötü bir hale getirdin kendini hiç sürmesen daha iyiydi.
Izzet Olgun
Izzet Olgun Yıl önce
Ты Руский знаешь или что ? С можешь помочь я поступил университет ну я переживаю
Melike Özdemir
Melike Özdemir Yıl önce
Kaşların cidden çok kötü
Vera Hatif
Vera Hatif Yıl önce
Bence bazı insanların söylediğinin aksine konuşmanda insanı dinleten bir şey var. tonlaman, kurduğun cümleler.. hoş.
Afra m
Afra m Yıl önce
O kadar güzelsin ki tek farklı duran kaşların o da diğer güzelliğinin örttüğü bir farklılık ❤️
Melisa Melisa
Melisa Melisa Yıl önce
Красотка canim❤️😻
Anıl Özbal
Anıl Özbal Yıl önce
Ağzını Germen yakısıyor sana
Begum Mina
Begum Mina Yıl önce
Kahkül çok yakışır
Nisanur Nursima
Nisanur Nursima Yıl önce
Makyaj Nasıl yapılmaz adlı video hiç bir şeyi yaymadın
Nilgün Ekinci
Nilgün Ekinci Yıl önce
Kaşlarını daha önce hiç aldın mı? Almayı düşünmüyor Musun gözlerin çok düşük görünüyor onlardan dolayı
melrose11
melrose11 Yıl önce
polina allah aşkına sen makyaj yapma
bennusu bülbül
bennusu bülbül Yıl önce
Her halinle güzelsin
eylul aktas
eylul aktas Yıl önce
Farin cok kotu oldu
Eda Güler
Eda Güler Yıl önce
Kaşlarını lütfen al
orange tree
orange tree Yıl önce
Bence dogal ve kisa tirnaklarin cok guzel
sweet heart
sweet heart Yıl önce
Pol estetik olarak yuzun hic guzel degil.. ama ona ragmen tatli cici bi kizsin o yuzden goz seni guzel algiliyor. 🌼🌺🌸🌼
özge özer
özge özer Yıl önce
Bir insanın eli makyaja hiç mi yatkın olmaz 🤷🏼‍♀️😂
Selcan Karaca
Selcan Karaca Yıl önce
Sana far yakışmıyor sarışın olduğun için koyu hiç yakışmıyor sadece rimel ve ruj yakışıyor bence.Saçını da ya bağlıyosun ya topuz ya da açıyosun başka şeyler denesen fena olmaz 👍
Selcan Karaca
Selcan Karaca Yıl önce
Kaşların çok kalın bence biraz al 👍
ayşe rabia akbaş
ayşe rabia akbaş Yıl önce
Pol ürünleri hiç güzel dagitamadin
ayşe rabia akbaş
ayşe rabia akbaş Yıl önce
E sen normalde de guzelsin
Kübra Evgen
Kübra Evgen Yıl önce
göz altını keşke güzel yaysaydın bembeyaz kaldı
duygu türkmen
duygu türkmen Yıl önce
Pol 🌷
Nevzat Sanli
Nevzat Sanli Yıl önce
Slm ankaralı bayanlarla tanışmak isterim 5435412090
ÖYKÜ YILDIRIM
ÖYKÜ YILDIRIM Yıl önce
saçlarını kestirmişsinnn 😍 çok güzel olmuş
lion's mother
lion's mother Yıl önce
Çok güzelsin ancak şu kaşlari yukarı fazlaca taraman pek olmuyo gibi bide kullandığın allık çok doğal ve çok yakisio
Elif Bilge Bugay
Elif Bilge Bugay Yıl önce
Yaaa inanamıyorum saçlarını kestirmişsinnn 😍 çok güzel olmuş umarım saçlarını bağışlamışsındır 🙏🏻
Setenay Ceren KAPLAN
Setenay Ceren KAPLAN Yıl önce
uygun fiyatlı cilt ve saç bakım ürünleri videosu hiç fena olmaz :)
Dante Yildirim
Dante Yildirim Yıl önce
bence kaşlarınızı biraz kesmeniz gerekiyor gerçekten çok uzun
Enda Ateşyakar
Enda Ateşyakar Yıl önce
Sen makyaj yapma nolur
Snbhr
Snbhr Yıl önce
Cümle kurmakta ya da kafandakileri ifade etmekte zorlanıyorsun🙈konuşman akıcı değil, daha kötüsü cümle başında söylediğinle cümle sonunda çelişiyorsun. cümlelerin kesinlik içermiyor. Sürekli ihtimalli cümleler kuruyorsun. Kısacası seni dinlemek çok yorucu🤦🏽‍♀️kitap okumalısın bol bol🤦🏽‍♀️
Zehra Aydın
Zehra Aydın Yıl önce
Aynen ya dusuncelerime tercuman oldunuz kendisini cok guzel saniyor onun icin ne yapsam begenilir diye bir garip konusuyor
Zen Yuri
Zen Yuri Yıl önce
Aynı maskeden bende de var biraz fazla uyguluyorsun
Elif Bilge Bugay
Elif Bilge Bugay Yıl önce
Pol saçların çooook güzel nazar değmesin 🧿 ama ben senin yerinde olsam onları kısacık kestirir 💇🏼‍♀️ kanserli çocuklara peruk olması için bağışlardım ☺️ umarım bir gün sen de bunu yaparsın 🙏🏻
Berfin Baran
Berfin Baran Yıl önce
Bir sonra ki videon bence saç bakımın ile alakalı olmalı çünkü sürekli nasıl bu kadar canlı,doğal,gür diye yorumlar alıyorsun ve bu yüzden herkes için iyi bir içerik olur. Günlük,haftalik ve aylık yaptırdığın bakımlar olabilir. Başarılarının devamını diliyorum pol çok iyi gidiyorsun.
Ela Dogan
Ela Dogan Yıl önce
Videoyu attığın gün benim doğum günümdü🎉🎊🎂🍰 yani 7.7.2008 14:40 de doğdum
İrem Can
İrem Can Yıl önce
Yaz aylarında gündüz ve akşam uyguladığın bakım aşamaları neler ? Ve saç için uyguladığın maske ya da yağlar var mı ? Varsa bunlar neler ? Bu arada samimiyet ve doğallığını beğendiğim, ilk zamanlardan beri takip ettiğim TRpostr' lardansın, umarım istediğin yere ulaşırsın _ XO
Deniz
Deniz Yıl önce
cilt bakım rutini gelsiin
zülal akan
zülal akan Yıl önce
Ürünleri ve numaraları da eklesen o kadar güzel olur kii
Miray Eryılmaz
Miray Eryılmaz Yıl önce
Pol yorumlara baktım bulamadım friends tişörtün nerdenn 😚❤️
Selin Akbulut
Selin Akbulut Yıl önce
H&m lerde var 😊
Legolas Fox
Legolas Fox Yıl önce
Cildin parlak olduğunda terliymiş havası verdiğini düşünen tek ben miyim ?
Furkan Kabakaya
Furkan Kabakaya Yıl önce
güzel ve iyi niyetlisin
Elv
Elv Yıl önce
Çok güzelsin
Milk Whitee
Milk Whitee Yıl önce
Tuaf bi şekilde bazen hem çok çirkin bazende çok güzel görünüyorsun ve ilk defa böyle bi şeye şahit oluyorum😅
Dünya Gül Bana
Dünya Gül Bana Yıl önce
O kaş ne laaa dışarı öyle mi çıktın😂
Se abd
Se abd Yıl önce
5 yaşında çocuk gibi makiaj yapıyorsun, o kaş ne, o nasıl far sürümü ? Hiç dağıtmadın bile. Direk sürüyorsun her şeyi. Çünkü samimi değilsin, amaç ürün tanıtmak için. Eski pol nerde ? Bir de, insanlar makiajı güzelleşmek için yapıyor, sense güzelliğini kapatiyorsun resmen. O farın öyle durması resmen sinirimi bozdu, bir dağıtsaydın yaa.
Demet Bilger
Demet Bilger Yıl önce
Az laf çok iş
Kübra Öztürk
Kübra Öztürk Yıl önce
Çok tatlısın be pol sana laf edenler seni kıskanıyorlar bence :))
Selly
Selly Yıl önce
Tipsiz
niki
niki Yıl önce
kaşlarını artık aldırmalısın çok dağınık ve kötü duruyo
Gülbahar Fidan
Gülbahar Fidan Yıl önce
Bitenler çekermisin🌹
Beliz Yılmaz
Beliz Yılmaz Yıl önce
Saçını ıslak sandım yağlıymış:(
dk
dk Yıl önce
Poll Bobbi brown lips and cheeks hangi rengi yaaa bir bilen yazsa online alıcamm
Sıla Dede
Sıla Dede Yıl önce
Kesinlikle makyajsız çok güzelsin
Rumeysa Ceyhan
Rumeysa Ceyhan Yıl önce
Alnin cok genis kahkul kestirsen super olur
Tuba Trpan
Tuba Trpan Yıl önce
Maybelline agere wind? Jajskdkd
melisa Aksoy
melisa Aksoy Yıl önce
Kaşlarına şekil vermelisin
Elif
Elif Yıl önce
Şu şampuan da iyice foreo ya döndü
hilal aktuğ
hilal aktuğ Yıl önce
Ben sadece rimel ve ruj sürüyorum . Yazın suratıma herhangi bir şey sürmüyorum . Sürünce sanki kafamı çamura batırmışım gibi hissediyorum fjjdnd. ❤️
Nisa Gencol
Nisa Gencol Yıl önce
Hiç guzel olmamiş
Rabia Suna
Rabia Suna Yıl önce
Makyajsız da coookkkkk güzelsin
Zeynep Doğan
Zeynep Doğan Yıl önce
Ingilizcemizi nasıl geliştirebiliriz? Bu konu hakkında video cekersen çok yararlı olur pol
Derya Arman
Derya Arman Yıl önce
Umarın sadece video için saçını mutfakta taramışsındır onun dışında her zaman banyoda falan tarıyorsundur
Gülsema
Gülsema Yıl önce
Makyajın yakışmadığı nadir kişilerdensin bence makyajsız çok çok daha güzelsin bi maskara sür çık daha yakışıyor sana 😘😘🙏🏻
The Aslı
The Aslı Aylar önce
@Selamben Sanane ne?
Selamben Sanane
Selamben Sanane Aylar önce
Kpopie Rosie o yüzden mi makyaj yapıyor
The Aslı
The Aslı 4 aylar önce
@danny devito belki de yapmak istemiyo
danny devito
danny devito Yıl önce
no makyaj yapmayi bilmiyo
berra kayıkçı
berra kayıkçı Yıl önce
Ah pol sen iyiki varsın
Serenay Ozdemir
Serenay Ozdemir Yıl önce
Yalvaririm kaşlarını aldır duzelltir bisey yap yine güzelsin ama bi düzelt ya skdkskdkskms
sude nur
sude nur Yıl önce
çok doğal ve çok güzellsin seni her zaman sevicegim pol ♡
Fatmagül Derin
Fatmagül Derin Yıl önce
Polina nasıl bu kadar kötü makyaj yapabiliyorsun
kavun
kavun Yıl önce
allık süper
Damlasu Toprak
Damlasu Toprak Yıl önce
Bence yabancı dilde bakım videosu çekmelisin Pol
Melisa Köse
Melisa Köse Yıl önce
En pratiğinden ya makyaj yapmıyorum ya da concealer + gloss + highlighter + kaş maskarası kullanıp çıkıyorum yoksa dayanılmıyor
broken angel
broken angel Yıl önce
Seeeeeen balsın bal🍯
Selinay Yilmaz
Selinay Yilmaz Yıl önce
Gunes kremi surup cikiyorum gercekten makyak yazin bana cok agir geliyoo boyle yaza uygun urunler video gelebilir yaa 🤗💗💗💗💗💗
Alper A
Alper A Yıl önce
Ücretli tanıtım olmasaydı pol uzun süredir video daha doğrusu benimle hazırlanın bir videosu çekmezdi👎🏻💔
Esma Mollaoğlu
Esma Mollaoğlu Yıl önce
ayyy cilt bakımı videosu çok güzel olur
Aslı İnci
Aslı İnci Yıl önce
abla bi ara kisa sac denesene
Pınar TANIŞ
Pınar TANIŞ Yıl önce
Dinin ne çok merak ediyorum cevaplarsan çok mutlu olurum
belemir uruz
belemir uruz Yıl önce
Pol üzülünce niye bu kadar tatlı oluyorsunn. Sırrını benimle paylaşmalısın hahaha :))😍💁🏼😄
elif Özdemir
elif Özdemir Yıl önce
Keşke arkaya müzik eklemesen :(
Nisa -
Nisa - Yıl önce
bende de rimeller genelde alt kirpiğimden akıyordu ama golden rose smokey lashes akmıyor öneririm pol
osym magduru
osym magduru Yıl önce
O kadar güzelsin ki makyajsız halini çok daha cool ve çekici buluyorum
Bulgarian
Bulgarian Yıl önce
Saclarini omuzlarinda kestir. -bir dost
Hwang Milena
Hwang Milena Yıl önce
pol luv u babe 🌈💜 pride videosu gelse efso olur xoxo
Seymanur Tulum
Seymanur Tulum Yıl önce
ben de kullanıyorum o şampuanı yeni kullanmaya başladığım icin etkisini henüz fark edemedim ama söylediğin gibi kokusu muhteşem
merve ss
merve ss Yıl önce
far sürme be
beyzi
beyzi Yıl önce
Burnun reynmenin burnuna benziyor güzel Bi burnun var
Sıradan.
Sıradan. Yıl önce
Maskaranın markası nedir ❤️
Zeliha Bilgiç
Zeliha Bilgiç Yıl önce
Bir gün seninle oturup kahve içmeyi çok isterim Pol💙
elfivlog /
elfivlog / Yıl önce
Cilt bakımı rutini gelsinnn
BENİMLE BİR HAFTA | ÜNİVERSİTE HAYATIM
20:22
Polina Chursanova
görünümler 392 B
HERGÜN BUNU YAPIYORUM 👀 | 2019 Günlük Makyaj
16:30
Sadakatsiz 3. Bölüm
1:33:22
Sadakatsiz
görünümler 3 Mn
Hekimoğlu 23. Bölüm Fragmanı
1:03
Hekimoğlu
görünümler 1,3 Mn
SAÇ VE CİLT BAKIM RUTİNİM | 2017
08:48
Polina Chursanova
görünümler 281 B
EV TURU | POLİNA CHURSANOVA
20:03
Polina Chursanova
görünümler 537 B
BİR OKUL GÜNÜM
05:53
Polina Chursanova
görünümler 1,1 Mn
BİR GÜNDE NELER YİYORUM? 🥙
13:09
Polina Chursanova
görünümler 142 B
DOLABIMDAKİ TÜM KIYAFETLERİ DENEDİM 😏👗👖
13:42
Polina Chursanova
görünümler 184 B
ÖNÜMDEKİ İNSANLAR 1 GÜN BOYUNCA NE YEDİĞİMİ SEÇTİ
16:39
DÜĞÜNE BENİMLE HAZIRLANIN!💄 SAÇ&MAKYAJ&KOMBİN
18:19
Sadakatsiz 3. Bölüm
1:33:22
Sadakatsiz
görünümler 3 Mn
Hekimoğlu 23. Bölüm Fragmanı
1:03
Hekimoğlu
görünümler 1,3 Mn
İbrahim Selim ile Bu Gece #42: Miray Daner, Erkin Arslan
1:9:08
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 321 B
Mabel Matiz - Toy
3:29
mabelmatiz
görünümler 3,9 Mn
Hercai 45. Bölüm Fragmanı
1:44
Hido - Analiz
görünümler 174 B
Yasak Elma 82. Bölüm Fragmanı
0:45
Yasak Elma
görünümler 4,2 Mn
Neslihan Atagül'ü kızdıran soru
4:15
TV100
görünümler 367 B