EVDE SUSHI YAPMAYI DENEDİM | #MUTFAKgünlükleri

  görünümler 142,208

Polina Chursanova

Yıl önce

Herkese Selam!
Yeni #mutfakgünlükleri serim için ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum! 💕
Sushi seti için : ty.gl/hbyb2si
Airbnb de ilk kalışınız için 30$ indirim linki ❤️ www.airbnb.com/c/polinac23?currency=USD
Ekipmanım:
Vlog Kameram: ty.gl/f3s6qrk6e
Vlog için kullandığım tripod: ty.gl/dzeorldh
Ev çekimlerinde kullandığım kameram :ty.gl/2kecopljc
Hafıza kartı: ty.gl/2kecopljc
♡ PR & işbirlikleri : polchursanova@gmail.com
♡ İngilizce TRpost kanalım: trpost.info/get/USW.html...
♡ instagram : polchursanova

YORUMLAR
Ne Bileyim
Ne Bileyim 3 aylar önce
1,25x’e alırsanız olması gereken hızda konuşuyor
Emirhan Tüzün
Emirhan Tüzün 7 aylar önce
İzlerken bile çok eğlendik, umarım hep böyle devam edersin.
Lenore
Lenore 9 aylar önce
14:49 kaç veriyorsun kısmı çok komik yaa nsjsnsjdbsj
lida
lida 10 aylar önce
Ben ikna oldum ya o jelatin
Hülya Çiçek
Hülya Çiçek 11 aylar önce
Polina: Elin temiz mi? (Elini yalar o sırada) 😅😅😅
Nyx
Nyx Yıl önce
Bence bu videolar devam etmeli. Yemek konusunda çoğunlukla how to videolari var. Ama biz yapınca videodaki gibi olmuyor. Bu süreci izleyip abi aynen ya diyebilmek bence çok güzel.
Mirane Bagizade
Mirane Bagizade Yıl önce
sushi yapma isteği çik aklimdan
Krr Brr
Krr Brr Yıl önce
Kerem doğru söylüyo pirince sirke koymalıydınız :)
Simge Başaran
Simge Başaran Yıl önce
Çerçeveyi kaldır lütfen
Luna
Luna Yıl önce
Bazen ben de boş vakitlerimde sushi yapım videolarını izliyorum ve canım çok istiyor. Ama hayatımda hiç yemedim ehe Bir de yorumlara baktım da ne kadar seni yıpratacak yorum var. Senin bırakmanı isteyen, seni desteklemeyen... Her zaman kendilerini eğlendirecek videolar çekmeni istiyorlar ama seni desteklemek, sana güç vermek adına hiçbir şey yapmıyorlar. Bu tarz insanlar her yerde var. Bence pes etme ve devam et. İnsan en büyük hatayı çevreye kulak verdiğinde yapıyor.
Cagla Sahin
Cagla Sahin Yıl önce
15 dakika da türkçeyi unuttum🤦🏻‍♀️
k n
k n Yıl önce
ustundeki sweatshirt nereden acaba bilen varsa soyleyebilir mi
deniz onur erman
deniz onur erman Yıl önce
çok sıkıcı ve tutuk bir video olmuş. 'mutfakta beceriksiz kız' halleri pek hoş değil. Konuşman tutuk ve bozuk. Aslında sen gayet güzel konuşan bir kızsın.
eda
eda Yıl önce
En ufak bi fikrim yok.. sayacı yapsaydın keşke
Menekse Tekay
Menekse Tekay Yıl önce
Ona streç deniyor 🙄
Sy Ty
Sy Ty Yıl önce
Videoyu izlerken sinir krizi geçirdim akmıyo gitmiyo video her hareket çok yavaş
esra dervisoglu
esra dervisoglu Yıl önce
Streç film djsjjs
Tugce Ermis
Tugce Ermis Yıl önce
Videoda sen ol da ne yaptığın önemli değil Pol 💚
Umut Çoknaz
Umut Çoknaz Yıl önce
KRAL LEVEL DÜŞMÜŞ BENCE :D BİBER DOLMASI Bİ TIK ÜSTTE OLMALI AHAHHAHAAHA
Sema Çırak
Sema Çırak Yıl önce
Yaprak sarması sar
Berna Panasyan
Berna Panasyan Yıl önce
Ne şapşaldın yaa⚘💌 Ne sempatiktin. Gayet guzel gorunuyordu hevesini kırma. 😘
Ecesu Beşer
Ecesu Beşer Yıl önce
Videodaki reklamlardan polü izleyemedim
Serpil Demir
Serpil Demir Yıl önce
Bence güzel bi seri olmuş devamı gelsin poll😍💜
Zeynep Aydın
Zeynep Aydın Yıl önce
tüm videolarını keyifle izliyorum çok samimi geliyolar izlerken bi fincan kahvemi biraz da kurabiyemi alıp kanalının karşısına kuruluyorum devam et lütfen hayatını güzel bir şekilde yansıtıyosun kanalında en çok ilgimi çeken kısım burası sohbet havasında sıcak gerçekçi videolar oluyor hiç bırakma
Aleyna Köseoğlu
Aleyna Köseoğlu Yıl önce
bence çok eğlenceli 💘💘
Pankekli Adam
Pankekli Adam Yıl önce
Keremin çok biliyorum deyip rolları soya sosuna bulaması da çok manidar olmuş
E. B.
E. B. Yıl önce
Keremli bir video ancak sevemediğimmmm bir video olmuş :(
alikerim sabancı
alikerim sabancı Yıl önce
Süpersin tatlım seni çok seviyorum 😄😄😄😄😄😄😄🍣🍣🍣🍣🍣🍣
Serenay
Serenay Yıl önce
Çerçeve çok iyi olmuş
seda şeker
seda şeker Yıl önce
keremin bilmediği ne var fdkjfdjf
seda şeker
seda şeker Yıl önce
pol sarma sarmayı öğrennn :D
Hatice Oruç
Hatice Oruç Yıl önce
izlediğim en tatlı yemek videosu :)
Doğa Bolat
Doğa Bolat Yıl önce
Video hic akmadi konusurken cok duraksadin keske bazi kavramlari video oncesi ezberlesen
Deniz E
Deniz E Yıl önce
Yani aşırı gergin heyecanli ve miymiy konusuyorsun. Bu videoyu cekerken keske bi oturup sakinlesip dusunseydin. Rahatsiz oldum videobu izlerken yarida kapattım
Su Ozel
Su Ozel Yıl önce
Videoyu ağır çekimde mi cektin
Su Ozel
Su Ozel Yıl önce
Polinaaa Rusça öğrenmek istiyorum nasi yapicam lütfen bilgi ver
ArSeven
ArSeven Yıl önce
Hi! I like your work. But, because of the name of your channel there is a misunderstanding of my subscribers. Note, my channel is created before Yours. Please change the channel nickname. I also want to remind you that TRpost's policy prohibits cheating subscribers. I will advertise you on thematic platforms. Thank you for your understanding, hope for further cooperation.
crazy asffh
crazy asffh Yıl önce
Çok zor şeyler yapmıyorum diyoo sushi yapman seni seviyorum pol 😍
crazy asffh
crazy asffh Yıl önce
Polina ile master class ve dış sesimiz kerem 😊
Eylül Celep
Eylül Celep Yıl önce
Videoyu 1.5 izleyince iyi oluyor
İlkay Zamur
İlkay Zamur Yıl önce
pol sen kotu yorumlara takilma video cok guzeldi,konusman cok guzeldi,ozguvenin ve becerin tam yerindeydi.😊😊😍❤❤Seni seviyoruz Pol,canini sıkma sen💜💜💜
Semanur Aktar
Semanur Aktar Yıl önce
Çok iyi serii devam pol 💓💓💓💓
Merve GÜNHAN
Merve GÜNHAN Yıl önce
Arkadaki fırının ışığı 🙄😬 hariç güzel bir video
Büşra Karaca
Büşra Karaca Yıl önce
Heyyyyyy
VRudakova
VRudakova Yıl önce
Керем верно говорит, по идее надо было с уксусом готовить рис) Но это слишком high level, я тоже пока так не умею, так что для первого раза получилось прям круто))
Başak Büyükkarabağ
Başak Büyükkarabağ Yıl önce
SAAT ÖĞLENDİ DİYEBİLİRİM NEREDEYSE TÜM VİDEOLARINI İZLEDİM VE DEDİM Kİ NEDEN 3 YIL ÖNCE GÖRMEDİM DE BUGÜN.
Rüya Tabirleri
Rüya Tabirleri Yıl önce
Güzel video olmuş devamı gelirse çok hoş olur
Ceren Demirbüken
Ceren Demirbüken Yıl önce
Pis ellerinle dokunmasaydın iyiydi.
Billur Cevşen Türkeş
Billur Cevşen Türkeş Yıl önce
Video ilerlemedi bi şekilde çok rahatsız oldum yarıda kapattım bildiğin niye böyle oldu ? ve ilk defa bir videonda sıkıldım çok dalga geçer gibi konuşmuşsun sürekli takılıyosun üzgünüm pol olmamış 👎🏻
carrie rignik
carrie rignik Yıl önce
yılbaşı yaklaşıyo fırına hindi atsana pol senden mukellef bir yilbasi sofrasi gormek hic fena olmaz🦃
sailor saturn
sailor saturn Yıl önce
streç filme jelatin dediler
Özge Günaydın
Özge Günaydın Yıl önce
Kerem ne şeker ne kadar destek veriyor diye yazarken çekil deyip devraldi 😂😂 bakti ki bitmeyecek acikti çünkü ☺️☺️
Büşra Şen
Büşra Şen Yıl önce
japon mutfağından ilk denediğim şey adını hatırlamadığım pirinçli bir şeydi ve o kadar kötü olmuştu ki üç gün geçmesine rağmen o 'şey'in hala midemde durduğunu hissediyordum... Bizim yemek pişirme alışkanlıklarımızdan çok farklı usülleri var o yüzden ilk denemendeki başarısızlığın normal olduğunu düşünüyorum. Bir süre sonra insan Japonların sadelikten çıkardığı lezzetin mantığını kavramaya başlıyor...
İbrahim Doğan
İbrahim Doğan Yıl önce
8:58 deki olayı 0.25 hızda izlediğinizde çıldırıyosunuz 😂😂
lavenkan
lavenkan Yıl önce
Gün geçtikçe daha samimi, doğal ve tatlı oluyorsun. Hiç tanımadığım birini değil de arkadaşımı izliyormuş gibi oluyorum arada, 6 yıllık değişimine şahit oluyorum resmen değişik bi şey yahu
Aycan Salman
Aycan Salman Yıl önce
Bi reklam izleyelim dedik arada Polina diye bi kız çıkıp konuşuyor, bir şeyler yapıyor falan bi izletmedi
pakize susuz
pakize susuz Yıl önce
eski videolara göre akıcı konuşmadığını düşünenler olmuş bunun sebebi tamamen önceki videolarında rutin şeyleri yapması
Burcu Peri
Burcu Peri Yıl önce
Yeni türküler
pelin İFRİT
pelin İFRİT Yıl önce
pol türkçeyi unutmuşsun
Nur Egilmezcan
Nur Egilmezcan Yıl önce
Videoda her "crab meat" diyişinde kulaklarım tırmalandı. Belki farkında olmayarak dedin ama herkes crab meati anlamamış olabilir hem de bir tarif/beraber öğrenelim videosu çekerken sushinin en ana malzemesini böyle telaffuz etmen. Lütfen konuşmana biraz daha dikkat et Türkçe konuşurken Ingilizce kelimeler kullanmak çok hoş olmuyor ama daha önemlisi insanlar anlayamayabiliyor. Crab meat: Yengeç Eti
Melis Uğur Atar
Melis Uğur Atar Yıl önce
Şu sarı çerçeve hiç olmamış yaaa
İrem Nadide
İrem Nadide Yıl önce
Yaa çok samimi çok doğal 😍
Betül Durmus
Betül Durmus Yıl önce
Canım Pol her zaman ki gibi çok tatlısın ama ben videonu pek sevemedim. Yurt dışında oluşundan mı bilemiyorum ama konuşman akıcı olmaktan çok uzak. Kendini ifade edemediğini düşündüm. Video sıkıcı oldu bir süre sonra. Video çekiminden önce biraz daha çalışıp kamera karşısına geçersen daha güzel vakit geçiririz sende bizde 😊 Seni seviyorum 😇😍
Ayşe Berire Türkmen
Ayşe Berire Türkmen Yıl önce
En çok güldüğüm video olmuş vize haftası güldüren bir pol❤️
Fatma Koramaz Yildirim
Fatma Koramaz Yildirim Yıl önce
Polina cok iyisin cok hoşsun edit konusunda da çok iyisin seni izlemeyi cok seviyorum ama cok konuşuyorsun boş konuşuyorsun yapma lütfen
Fatma Koramaz Yildirim
Fatma Koramaz Yildirim Yıl önce
Editlerken sen de cok zorlamazsın hem shdnsjjsn
Kübra Şahin
Kübra Şahin Yıl önce
Pilav yikanmamış dicek diye çok korktum
Ezgi Kılıçlar
Ezgi Kılıçlar Yıl önce
İzlerken aşırı eğlendim. Sanırım Pol biraz acıkmış saniyede bir parmaklarını yalayıp pirinç kemirdi hahahah 😂 seviliyorsun polll
Zeynep Silan Ordu
Zeynep Silan Ordu Yıl önce
bi şey izliyorum ama ne izliyorum
Furkan Ertuğ
Furkan Ertuğ Yıl önce
Turkish Delight..
Ec
Ec Yıl önce
kerem ne gömdün be kızı djfjfmg
zeyneb zeynalli
zeyneb zeynalli Yıl önce
Eminim cok guzeldir pol.... ben yemeden bilе 10 uzerinden 10 veririm .... 😊😊😊это оцень вкусная;))))))👌👌👌я теья оцень люблю💜💜💜
Resul Özdemir
Resul Özdemir Yıl önce
Ben aşçılık okuyorum ve sana şunu öneririm. Yemekleri youtube kanalı olan cheflerden öğren yemek kanallarından değil.
May Dove
May Dove Yıl önce
İyi yaptığın şeylerden devam etmeni öneririm. Asla akmayan bir konuşma ve video olmuş. Kerem gelip hareket katana kadar 10 kez kapatmayı düşündüm. Yine de denemek istiyosan en azından konuşmana prova yap. Gerçekten çok zorluyor izlemesi. Vloglarını severek takip eden biriyim art niyatle yazmadım.
Gül Eren
Gül Eren Yıl önce
Bence sen kendin videonu çekerken rahatsın ama videoyu başkaları çekerken bi utanıyosun galiba anlamadım değişik rollere giriyosun ağzın yüzün kayıyo konuşurken , böyle olduğun bir diğer videoda ekşi sözlükteki yorumları okuduğun videoydu . Yalnızkenki videolarda daha çok sensin
batu luca
batu luca Yıl önce
sirkesiz olmaz pol bende denedim sirke ile çok iyi oluyor tadı . Bu sirkede özel bir srke sushi için
Sebnem
Sebnem Yıl önce
Kerem o kadar cool ve sizin aranızda öyle bir elektrik var ki, konuşurken diyalogunuz o kadat ateşli ve sevimli ki! Allah ayırmasın, nazardan korusun❤
Yiğit Efendioğlu
Yiğit Efendioğlu Yıl önce
15:33 ne dedin anlayamadım birdaha tekrarlarmısın?😁
SENA NUR ŞAHİN
SENA NUR ŞAHİN Yıl önce
Akıcı konuşamamanın sebebi yeterince bilgi sahibi olmadığın bir konu üzerinde bir şeyler yapmaya çalışman. Yoksa ne kadar akıcı ve tatlı olduğunu bilmekteyiz. Hemen linç edin. Ne çok seversiniz 😏
seda a
seda a Yıl önce
Bicagi kesmeden islatmak daha iyisi yaglamak lazim o yüzden dağıldı
Eda
Eda Yıl önce
P:Kaç veriyosun? K:2 P:Kaç üzerinden? Djckfkfkfc
Baran Varol
Baran Varol Yıl önce
Yalnız çok konuşuyosun ve herşeye gülüyosun
Esma Nur Uçan
Esma Nur Uçan Yıl önce
İlk defa bi videosunu likeladım ve ilk defa samimi geldi tebrik ettim
Nur Ç
Nur Ç Yıl önce
Ben de ilk defa sushi yapmayı denedim ve seninle aynı hataları yaptım😅 Birincisi pilavı noriye koyduktan sonra ters çevirmeyi unutup içini dizdim😂 İkincisi bütün noriyi sardığımız için çok büyük tek seferde ağza atılmayacak sushiler oldu. Bi sonrakine noriyi ikiye bölerek sarmanı tavsiye ederim bende öyle yapıcam😅
Belçim Tublek
Belçim Tublek Yıl önce
Ahaahahah ben de her şeye EN KÖTÜ NE OLABİLİR Kİ diye girişiyorum sjsjdjdjfk
Gülcan Tanrıöveri
Gülcan Tanrıöveri Yıl önce
Menemen mi yapsak??? Sucuk ekmek???
Tolga Murat Adıgüzel
Tolga Murat Adıgüzel Yıl önce
Kerem video ya girdigi andan itibaren daha iyi oldu video :) oncesi cook sıktı pol ya sorry 😘
asude didar
asude didar Yıl önce
GREAT VİDEO AGAİN.
eda
eda Yıl önce
Ya çok minnoşsun Pol :) bence ileride çoook lezzetli yemekler yapacaksın, vazgeçme 😄💪🏻
Pelin _
Pelin _ Yıl önce
Hamsili pilav yap bir sonraki sefere uşağumm
İkra Öztürk
İkra Öztürk Yıl önce
Üstündeki nerden?
Ekin Ergün
Ekin Ergün Yıl önce
Yengec eti demek yerine 85 kere crab meat diyince daha mi cok sushi oluyo :')
gül
gül Yıl önce
konuşmayı unutmuşsun altyazı ekle geç
Aziz Mehmet Ocak
Aziz Mehmet Ocak Yıl önce
Vallahi sunum kısmında suşiye pek benzetemedim Antep fıstıklı lokuma daha çok benzemiş😂😂
Girl Gun Gamer
Girl Gun Gamer Yıl önce
Piksel sanki
Eylül Egemen
Eylül Egemen Yıl önce
Hiç akıcı konuşamıyorsun, videonun çerçevesi insanın gözünü çok yoruyor. Üç dakikadan fazla izleyemedim Pol :(
MissBB92
MissBB92 Yıl önce
kerem'e ilk kez bu kadar uyuz oldum bi videoda. azcik supportive ol arkadas, ne gomdun kizi. habire ben biliyorum ben biliyorum diyor. kiz da yapanlardan videosunu izlemis, az lafini dinle. valla kizdim.
Bahar Avcı
Bahar Avcı Yıl önce
Bu kadar komik olan ne??
chen
chen Yıl önce
İlk kez denk geldim kanala fakat videodaki sarı çerçeve çok bunaltıyo ilgim olarak gelmeme rağmen izleyemedim
Esra Özcan
Esra Özcan Yıl önce
Ya herkes eleştirmiş ama sürekli İngilizce konuştuğu için Türkçesinde birtakım bozulmalar olması çok normal Güzel video poool ❤️
Gökçe Gülşen
Gökçe Gülşen Yıl önce
İstediğin zaman gayet akıcı konuşuyorsun. Ama duraklayarak dilin dönmüyormuş gibi daha mı cool oluyor anlamadım. Bilerek yapıyormuşsun gibi görünüyor ve video akmıyor.
Alev Alev 11. Bölüm 2. Fragman
1:06
Alev Alev
görünümler 1,5 Mn
Selena Gomez - De Una Vez (Official Video)
2:49
SelenaGomezVEVO
görünümler 34 Mn
O Senin Oğlun! - Hercai 55.Bölüm
12:20
Mia Yapım
görünümler 476 B
BENİMLE 1 HAFTA | #NEWYORKgünlükleri
25:29
Polina Chursanova
görünümler 258 B
GECE GECE BROWNIE YAPTIK! OLMASI BİR MUCİZE 😂
10:23
Polina Chursanova
görünümler 96 B
YENİ EVİMİZ İÇİN ALIŞVERİŞ 🏠
17:18
Polina Chursanova
görünümler 254 B
ÖNÜMDEKİ İNSANLAR 1 GÜN BOYUNCA NE YEDİĞİMİ SEÇTİ
16:39
Evde SUSHİ nasıl yapılır buyurun! SUSHİ TARİFİ
05:44
Sweden. How to love life in a poor climate. Big Episode
56:00
Антон Птушкин
görünümler 12 Mn
Ezgi Mola - Arda ile Omuz Omuza
46:53
Arda'nın Mutfağı
görünümler 889 B
BENİMLE BİR HAFTA | ÜNİVERSİTE HAYATIM
20:22
Polina Chursanova
görünümler 401 B
Alev Alev 11. Bölüm 2. Fragman
1:06
Alev Alev
görünümler 1,5 Mn
Selena Gomez - De Una Vez (Official Video)
2:49
SelenaGomezVEVO
görünümler 34 Mn
O Senin Oğlun! - Hercai 55.Bölüm
12:20
Mia Yapım
görünümler 476 B
Aleyna Tilki - Nehir (İşte Bu Benim Masalım Soundtrack)
3:19
Doğan Music Company
görünümler 185 B
YOUTUBERLARIN EVLERİNE TEPKİ!!!
23:45
TepkiKolik
görünümler 1,3 Mn
Kırmızı Oda 21. Bölüm Fragmanı
1:12
Kırmızı Oda
görünümler 2 Mn
MERVE YALÇIN - BELLA TİKTOK VİDEOLARI TEPKİ!
20:19
Merve Yalçın
görünümler 727 B
Sen Çal Kapımı 28. Bölüm Fragmanı
0:46
Sen Çal Kapımı
görünümler 4,5 Mn