KAR FIRTINASINDA MAHSUR KALDIK | #NYC3

  görünümler 193,144

Polina Chursanova

2 yıl önce

♡ PR & işbirlikleri : polchursanova@gmail.com
♡ Rusça youtube kanalım : Lina Chursanova
♡ instagram : polchursanova
♡ twitter : poulinaaa

YORUMLAR
Leda Açar
Leda Açar 23 gün önce
2020 den gelen :d bilmem bu kaçıncı izleyişim
ella motallebih
ella motallebih 6 aylar önce
bilemediğim kaçinci izleyişim bu video yu ve her anlamdan yeterli derecede beni mutlu ediyo🍃
Engin Aktay
Engin Aktay Yıl önce
Neresi Orası ?
incigk
incigk Yıl önce
hayatimda gordugum en iyi youtubersin pol keremlwde asiri yakisiyoaunuz hic ayrilmayin
M Mn
M Mn Yıl önce
Bu vlogdaki hareketlerin cok iticiydi. Pelinsunun gibi ciyak ciyak konusmalar simarik simarik tavirlar..... Cok iticisin
Şeyma S Günlüğü
Şeyma S Günlüğü Yıl önce
12:00 baya bildigin kiril pol e acilmis sanki kerem birseyler biliyor gibi hoslanmiyor kiskaniyor belli yani
Emine Tarakçı
Emine Tarakçı 2 yıl önce
En sevdiğim nyc vloğu (çünkü karı çok seviyorum 😍)
Some Heroin
Some Heroin 2 yıl önce
Vloglarda o kadar güzel ki çektiğin her şey, hayatı sevdiğimi hissettiriyor bunlar
Sema Ahmetoğulları
Sema Ahmetoğulları 2 yıl önce
çocuk araba gitmiyo diyo hala vlog çekiyon adaammm dpeldşwldsööf
Merve Krgz
Merve Krgz 2 yıl önce
19738193791 kere izledim sanırım kışı özlüyorum 😏
sevval su
sevval su 2 yıl önce
486.512 a
sevval su
sevval su 2 yıl önce
651 y
sevval su
sevval su 2 yıl önce
161.949
Pelin _
Pelin _ 2 yıl önce
Artık bütün videolar aynı gibi ya.. farklı içerikler yok
Dila Hüsem
Dila Hüsem 2 yıl önce
kerem neyin oluyor?💜💜💜
almira
almira 2 yıl önce
ya bayılıyorum şu kereme yaa çok tatlı çocuk ve cok da yakısıyorsunuz tarz olarak tamamlıyorsunuz ve cok güzel vloglar bayılıyorum size başarılarınızın ve gezmelerinizin devamını dilerim fırsatınız varken doya doya vakit geçirin gezin eğlenin 😘 bir de kerem çok komik ve sempatik
Pınar Çobanoğlu
Pınar Çobanoğlu 2 yıl önce
"Polinayı özledim uyumadan önce vlog izleyeyim"
Ezgi Doğan
Ezgi Doğan 2 yıl önce
nyc vloglarini o kadar özlemişim ki ❤❤❤
Girl Gun Gamer
Girl Gun Gamer 2 yıl önce
Kerem sinirli
Cigdem Dogru
Cigdem Dogru 2 yıl önce
neresı ora
Lisa limon
Lisa limon 2 yıl önce
Bana bu vloglar seyi animsatti , mutluluk kalite yeni yerler guzel bir iliski ayni mimi ikonn vloglarinda gibiyim. Kotu yorumlari bossver polina hepsi kiskandigindan :))
Doğa Bolat
Doğa Bolat 2 yıl önce
Pol sanki zayifladin birazcikk 👌😋
Murat Erbaşı
Murat Erbaşı 2 yıl önce
TİPİ denir TİPİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ :D
Ayşe
Ayşe 2 yıl önce
Pol sayende tüm dünyayı geziyorum❤️
Nilay Yağmur
Nilay Yağmur 2 yıl önce
Gezmedik yer burakmayanlar 1. Şeyma Subaşı 2. Polina ❤
Mantar Pano
Mantar Pano 2 yıl önce
En beğendiğim videolarindan birinin bu videon olmasının sebebi sanırım kar ve karın yarattığı o muhteşem manzara :) sen dünyayı gezerken ben yerimde sayıyorum bu biraz can sıkıcı ama videolarinla bende geziyorum.. ikinizin yanında gezen 3.göz kameran olsada aslında ben geziyorum teşekkür Pol 😘
Talha Seçkin
Talha Seçkin 2 yıl önce
Ya bu çalan şarkının adı ne harika ve polinanın videolarına çok yakışıyor.
Nehir Çakır
Nehir Çakır 2 yıl önce
15:30 potterhead’ler burda mı?❤️⚡️
bilge
bilge 2 yıl önce
0.55 arkadaki şarkı nın adı ney yaw çok güzel 🤗❤
ceku su
ceku su 2 yıl önce
Montlarin kac beden güzel duruyor baya
Ada Lale
Ada Lale 2 yıl önce
Eski eve ve gokü ye noldu?
Busiş !
Busiş ! 2 yıl önce
Olmuyor ya bu vloglar tadı yok
Selush Adel
Selush Adel 2 yıl önce
Bebegim nie sana bole davranio bu cocuk? El ustunde tutmasi gerekirken..
Deniz Aytaç
Deniz Aytaç 2 yıl önce
ya sizde de oldu mu benim bu nyc videolarını eski hevesle izlemem kalmadı sanki öncelikler daha güzeldi
İlayda
İlayda 2 yıl önce
Adam durmuş kitap okuyo dkdjkss
Ataberk Bolat
Ataberk Bolat 2 yıl önce
Oha 3 dakikada 133 bin izlenme 5 bin beğeni be 626 yorum.😲
Tuğçe Urbay
Tuğçe Urbay 2 yıl önce
Kitap okuyan kişinin orada donmuş olmadığına emin misiniz 😂😂😂😂
neşe güler
neşe güler 2 yıl önce
5.dakikada gözünde yeşil lens mi var 😄
CosmicLove
CosmicLove 2 yıl önce
8:09 neden hiç bir tepki vermiyursun? :D
İlkem Çalışkan
İlkem Çalışkan 2 yıl önce
Göku nerdeeeeeeeee neden hiç yok ve neden instada birbirinizi artık takip etmiyorsunuz :(
A. Demirci
A. Demirci 2 yıl önce
Muzikler cok guzel onlarida yazarmisin.
Bi Sus Ya
Bi Sus Ya 2 yıl önce
Kerem zaten Amerika'da yaşamıyo mu neden başka evde kalıyosunuz anlamadım ?
Aybukenin
Aybukenin 2 yıl önce
Polina nyc walpaperı atar mısın storiye ?
Luna Uçuyor
Luna Uçuyor 2 yıl önce
kerem banu ve mehmet çiftindeki mehmet gibi o değilde polde banu gibi tek farkları sınıf statü herhalde jnfn
motor delisi
motor delisi 2 yıl önce
Türkiyeyi böle gezmemişsindir
emine nurdan Soylu
emine nurdan Soylu 2 yıl önce
çok güzel 😄😄😄
denniz tulu
denniz tulu 2 yıl önce
Ya Gökhan abi olmayınca bir garip oluyor..
Birkan Katmış
Birkan Katmış 2 yıl önce
Keremin arkadaşı vardı nerdeee
Beritan Demir
Beritan Demir 2 yıl önce
😍😍😍🌸🌸🌹🌹
Turkey Turkey
Turkey Turkey 2 yıl önce
Eski yurdunun fiyatı ne kadar
Denizhan Ünsal
Denizhan Ünsal 2 yıl önce
new yorka nasıl taşındıgın hakkında video çekermisin ?
just me
just me 2 yıl önce
Neden keremin evinde falan kalmadıklarını söyledi mi ben görmemiş olabilirim hiç bi.şey anlamadım bu vloglardan
Legolas Fox
Legolas Fox 2 yıl önce
Abi aştan vıcık vıcık olmuş diyenlere sesleniyorum. Sanki sürekli kamera karşısında aşkım bebeğim hayatımın anlamı diyolar sanki sürekli öpüşüp koklaşıyolar. Gayet yerinde her şey. Ayrıca hayatına aşk girmiş bi insan sonuçta illa ki hayatına yansıtacak. Aşık olupta cıvıtan insan görmediniz mi hiç. Polina sen onları kafana takma her şey gayet yerinde
Legolas Fox
Legolas Fox 2 yıl önce
İlk evden çıkarken çok dağınık bıraktınız ben utandım kdkdkdkfkdjd
Fatmasıla Demiraslan
Fatmasıla Demiraslan 2 yıl önce
Senin videolarinin begenilmemesini anlamiyorum
sude g
sude g 2 yıl önce
Salata yiyordum nedensizce seni düşünüp pol izlemem gerek dedim ve açtım şu an mutluyum❣Like ve yorum yapmayı unutmadımm🌸🌬
Aybüke Solak
Aybüke Solak 2 yıl önce
En.mütüşlü youtuber 💞😂
sıla eryıldırım
sıla eryıldırım 2 yıl önce
polina vıdeolarının arkasında kullandıgın sarkılar sayesınde ıngılızce sarkılar dınler oldum
Der letzte Mann auf Erden
Der letzte Mann auf Erden 2 yıl önce
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 dir fis........
layzier girl
layzier girl 2 yıl önce
Kitap yaz bence günlük şeklinde ❤+1
Leyna
Leyna 2 yıl önce
Seni yeriiimmmmm
zeynep`
zeynep` 2 yıl önce
çok güzel bir videoydu bize New york'u gezdirdiğin için teşekkürler
Hilal Taşcı
Hilal Taşcı 2 yıl önce
Ya ben nyc vloglarına bayılırıyorum harikasın pol 😍😘
Hejsndns Bedndndn
Hejsndns Bedndndn 2 yıl önce
Rusca kanali ne ben bulamiyorum
Gulcan Gurdal
Gulcan Gurdal 2 yıl önce
Pol muhteşemsin her gecen gun daha guzel vloglar cekiyorsun seni cok seviyorum💜
Ebrar Zeynep Özer
Ebrar Zeynep Özer 2 yıl önce
Fazla güzelsinnn😍😍 minnoş❤
Talha Ankaralı
Talha Ankaralı 2 yıl önce
gokhan abı nerde
Fikri AKBAŞ
Fikri AKBAŞ 2 yıl önce
ben hariç hepiniz yanacaksınız
broken angel
broken angel 2 yıl önce
Super
Filiz Çapal
Filiz Çapal 2 yıl önce
Sana aşığım 💕
Ceren Tütel
Ceren Tütel 2 yıl önce
Tamam Kerem tamam 😂😂
merve A.
merve A. 2 yıl önce
Nyc abartılacak kadar güzel bir şehir değil bence ama herkesin zevki başka tabi
Filiz Yıldız
Filiz Yıldız 2 yıl önce
Tak tak sesleri 👠
Aydan Aydan
Aydan Aydan 2 yıl önce
Sayande NY doyduk yeter gezme
Mümine Fidan
Mümine Fidan 2 yıl önce
12:02 "KESTİK"😂😂🤣😂
didem tekay
didem tekay 2 yıl önce
sana agrasif davranan bir insana nasıl katlanıyorsun garip geldi...Arabadaki davranışı hiç hoş değil..üzüldüm açıkçası..
didem tekay
didem tekay 2 yıl önce
Polina Chursanova kriz yönetimi önemlidir ilişkilerde gerginlikler olur öyle üzülmeni istemem nolur yanlış anlama birbirinizi çok sevin 😊💕
Polina Chursanova
Polina Chursanova 2 yıl önce
Bana agresiv davranmıyor.Hatta doğruyu söylemek gerekirse Kerem genel olarak hayatımda tanıdığım en sakin ve bir şeylere yumuşak tepki verebilen insanlardan biri😌 Sadece orda kendi de benim için ve bulunduğumuz durum için panik olmuştu hepsi bu
gülden sezgin
gülden sezgin 2 yıl önce
Gulden.sezgin.instagram.com
gülden sezgin
gülden sezgin 2 yıl önce
Instagram- gulden.sezgin
Sueda Çekici
Sueda Çekici 2 yıl önce
Kürkün süpeeer nerden aldınnn
Emel Bayram
Emel Bayram 2 yıl önce
Polina abla kaç yaşın dasın merak edenler yorumu beğensinler
Sedef Nur
Sedef Nur 2 yıl önce
Pol montun nerden?
setenay
setenay 2 yıl önce
Aa aaa deyip durma
Büşra Akın
Büşra Akın 2 yıl önce
Güzel fotoğrafların perde arkası fldldmxls
Polina Chursanova
Polina Chursanova 2 yıl önce
😬
Burak Derk
Burak Derk 2 yıl önce
Ajandayla ilgili video gelsinnn
Beyza Turan
Beyza Turan 2 yıl önce
Polcum twetrr hesabin varmiydi
İkbal Oh
İkbal Oh 2 yıl önce
Dışarda dehşet şeyler oluyor 😂😂
beyza demir
beyza demir 2 yıl önce
beyaz montu nereden aldın?
iamserra
iamserra 2 yıl önce
Yaa yine herşey çok güzel❤
Temur Karacimşit
Temur Karacimşit 2 yıl önce
13:30'daki montunu nerdeen almış bilen varsa yazabilir mi?
Polina Chursanova
Polina Chursanova 2 yıl önce
Zara
doğa Aygan
doğa Aygan 2 yıl önce
💜Kerem💜 polina💜
Doğukan Bayçınar
Doğukan Bayçınar 2 yıl önce
ÇEKİLŞ SONUÖ
İkra ylc
İkra ylc 2 yıl önce
Ya fazla şımarık davranmışsın bi yerden sonra tahammül edemedim
Ilayda Yazar
Ilayda Yazar 2 yıl önce
Rusya 🇷🇺 tabi ne olacak bu arada herkese Всем привет
Burcu Baybars
Burcu Baybars 2 yıl önce
POLİNA ÜNİVERSİTE SINAVI SÜRECİNİ ANLATAN Bİ VİDEO ÇEKER MİSİN? BEĞENİN DE GÖRSÜN LÜTFEN..
Mikeale Fox
Mikeale Fox 2 yıl önce
Cok guzel videolar cekiyosun ,pol abla
Dilay Y.
Dilay Y. 2 yıl önce
Kereme keşke biraz yardım etmeye calissaydin araba sahnesinde
Münire Mısır
Münire Mısır 2 yıl önce
Polina abla ocak ayı favorilerini çekmedin!! 💋❤️
Dilara Dilsiz
Dilara Dilsiz 2 yıl önce
15.21 mutlumusun dediklerinde ben 😂😂
Zehra Kılınç
Zehra Kılınç 2 yıl önce
pol şarkının adını söyleyebilirmisin?
nisa nur
nisa nur 2 yıl önce
Sen müslüman mısın
KALACAK BİR YERİMİZ YOK | #NYC1
13:58
Polina Chursanova
görünümler 258 B
HAYALİM GERÇEK OLDU | PARİS'TE TEK BAŞINA
16:43
Polina Chursanova
görünümler 271 B
Konuşanlar 28. Bölüm
57:59
Konuşanlar
görünümler 3 Mn
Ceg - First Class (Official Video)
4:00
Ceg
görünümler 2,1 Mn
BİR GÜNLÜĞÜNE EGIRL OLDUM | YENİ TARZIM!
13:19
Cemre Solmaz
görünümler 1,4 Mn
GELECEĞİMİZ NE OLACAK? | #NYCgünlükleri
18:38
Polina Chursanova
görünümler 201 B
NEW YORK'A TAŞINIYORUM ! YENİ Bİ HAYAT
16:12
Polina Chursanova
görünümler 291 B
ERKEK ARKADAŞIM İLE SABAH RUTİNİMİZ ❤️
15:33
Polina Chursanova
görünümler 184 B
BENİMLE BİR HAFTA | ÜNİVERSİTE HAYATIM
20:22
Polina Chursanova
görünümler 395 B
YENİ EVİMİZ İÇİN ALIŞVERİŞ 🏠
17:18
Polina Chursanova
görünümler 248 B
CARRIE BRADSHAW'UN EVİ | SARAH JESSICA PARKER
13:04
Polina Chursanova
görünümler 124 B
EV TURU | POLİNA CHURSANOVA
20:03
Polina Chursanova
görünümler 539 B
AMERİKA'DA ÜNİVERSİTENİN İLK GÜNÜ
15:16
Polina Chursanova
görünümler 457 B
Konuşanlar 28. Bölüm
57:59
Konuşanlar
görünümler 3 Mn
Ceg - First Class (Official Video)
4:00
Ceg
görünümler 2,1 Mn
BİR GÜNLÜĞÜNE EGIRL OLDUM | YENİ TARZIM!
13:19
Cemre Solmaz
görünümler 1,4 Mn
Taladro Ft. Özge Şabo - Yarım Kalanlar
4:13
Taladro Official
görünümler 1,5 Mn
Tekin Emniyetten Kimin Torunuyla Sevgili Oldu? 246. Bölüm
9:42
Kefaret 2. Bölüm 2. Fragmanı
1:09
Kefaret
görünümler 119 B
BTS: Dynamite
3:49
The Late Late Show with James Corden
görünümler 6 Mn
Yasak Elma 87. Bölüm Fragmanı
0:46
Yasak Elma
görünümler 2,1 Mn
Doğduğun Ev Kaderindir 21. Bölüm Fragmanı
0:57
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 3 Mn